Ciel_Sigla

Ciel Gestiune Comerciala V7

660,00 lei

  • Interfata facila cu casa de marcat (se pot utiliza in acelasi timp doua sau mai multe case de marcat);

Descriere produs

Configurarea programului Ciel Gestiune Comerciala V7

  • Numar nelimitat de utilizatori in program (fiecare utilizator are setata o parola si un anumit nivel de acces in program);
  • Personalizare grafica (modificare tema, modificare marime font in tabele, modificare ordine de afisare si dimensiune a coloanelor in tabele) pentru fiecare utilizator in parte;
  • Bara de acces rapid la diverse functionalitati;
  • Posibilitatea de a seta perioada de introducere a datelor;
  • Descarcarea de gestiune la salvarea fiecarui document sau optiunea de a seta programul sa descarce gestiunea periodic;
  • Interfata facila cu casa de marcat (se pot utiliza in acelasi timp doua sau mai multe case de marcat);
  • Acces rapid la grafice in interfata principala;
  • Configurarea de informatii aditionale de completat obligatoriu sau optional la fisele de parteneri, articole sau la documente.

Managementul nomenclatoarelor

  • Editarea datelor direct in tabel sau intr-o forma centralizata (recomandat pentru informatii complexe);
  • Importul de parteneri si articole din format Excel sau text;
  • Sortare crescatoare sau descrescatoare a datelelor pe fiecare coloana in parte;
  • Cautari de informatii multicriterial, simultan pe mai multe coloane;
  • Posibilitatea de a seta o lista de preturi pentru articole;
  • Evidenta pe loturi sau numere seriale;
  • Configurarea de informatii aditionale;
  • Posibilitatea de a adauga gestiuni global-valorice;
  • Actualizarea automata a datele partenerilor in conformitate cu Ministerul de Finante;
  • Preluarea automata a cursurilor valutare prin intermediul conexiunii cu site-ul Bancii Nationale Romane;
  • Structurarea nomenclatoarelor de articole si parteneri pe categorii;
  • Posibilitatea de a configura doua grupe de centre de cost.

Managementul documentelor

  • Posibilitatea de introducere in sistem a tuturor documentelor aferente contabilitatii primare. Programul se potriveste atat firmelor de comert cu produse stocabile, cat si firmelor prestatoare de servicii;
  • Editarea unui document in baza unuia sau a mai multor documente de baza. De exemplu, poti sa faci factura de vanzare pe baza unei comenzi sau a mai multor comenzi de vanzare primite de la un partener;
  • Preluarea partiala de informatii din alte documente de baza;
  • Generarea de comanda catre furnizor pe baza unei comenzi de la client;
  • Incasarea sau plata unei facturi cu CEC sau Bilet la Ordin;
  • Incasarea sau plata in avans, fara a fi necesara inregistrarea prealabila a unei facturi de vanzare/cumparare;
  • Optiunea de a vizualiza soldul unei facturi sau al unui partener;
  • Modificarea sau stergerea unui document validat in functie de drepturile de acces in program;
  • Atasarea logo-ului firmei pe factura de vanzare;
  • Incarcarea pe mai multe depozite simultan in cadrul aceluiasi NIR a receptiei marfii;
  • Alocarea directa a veniturilor si a cheltuielilor pe centre de cost.

Rapoarte

  • Listarea rapoartelor se poate realiza prin intermediul unei filtrari multicriteriale;
  • Afisarea datelor – datele oricarui raport sunt afisate intr-un grid ce poate fi exportat in excel in vederea unor prelucrari ulterioare;
  • Listarea rapoartelor de gestionare a articolelor: Stoc articole; Balanta de stocuri; Fisa de magazie; Fisa de articol; Vechime stocuri; Stocuri minime.
  • Listarea rapoartelor de gestionare a partenerilor: Raport de facturi neincasate; Totaluri documente; Depasiri scadente.
  • Listarea rapoartelor de gestionare a incasarilor si a platilor: Raport incasari/plati; Raport incasari /plati scadente; Efecte de incasat-platit;
  • Raport de gestiune zilnica (en-detail).