Vezi coș “Program de facturare, emitere bonuri si evidenta stocuri – Facturis” a fost adăugat în coș.
Sedona_Retail

Program complet de gestiune – Sedona Retail

1.400,00 lei

  • Toate documentele de contabilitate primară: registru de casă, jurnale cumpărări/vânzări, fişă de magazie, fişă de inventariere, ş.a.
  • Gestiuni multiple; transfer de stocuri între gestiuni sau între puncte de lucru.
  • Conectare diverse echipamente periferice precum cantar, cititor coduri, tableta cu rol de customer display, s.a.
  • Conectare cu o mare varietate de case de marcat si Imprimante fiscale

Descriere produs

CUI SE ADRESEAZĂ Program complet de gestiune – Sedona Retail:

Tuturor tipurilor de magazine: De orice dimensiune:
– Alimentare sau nealimentare – Supermarketuri sau magazine de proximitate
– Fast-food-uri, baruri, cofetării – Magazine independente sau lanțuri de magazine
– En-gros sau En-detail – Magazine cu până la 20 de case de marcat
– Consignații

 

Sunați ACUM la 0248-212900 pentru a testa 30 de zile cel mai prietenos program de gestiune. Datele introduse în perioada de probă se pastrează dupa cumparare sau se pot exporta către alt program.

Preluăm gratuit baza de date în cazul schimbarii programului de gestiune (catalog produse, clienți, furnizori).

 

DINTRE AVANTAJELE Program complet de gestiune – Sedona Retail:

  • Rapoarte predefinite cu interpretare grafica, pentru aflarea rapidă a informațiilor esențiale.
  • Personalizare rapoarte noi, cu ajutorul consultanților Sedona sau fără.
  • Toate documentele de contabilitate primară: registru de casă, jurnale cumpărări/vânzări, fişă de magazie, fişă de inventariere, ş.a.
  • Conectarea unei tablete pentru extinderea interacțiunii cu clientul: afișare articole cumpărate; afișare subtotal; afișare reclame în concordanță cu produsele cumpărate; tastarea de către client a adresei de email; preluare semnătură client.
  • Gestiuni multiple; transfer de stocuri între gestiuni sau între puncte de lucru.
  • Alarme stoc minim şi epuizare stoc.
  • Skinuri diferite pentru Front-office, selectabile în funcţie de tipul afacerii sau după preferinţe.
  • Redimensionarea interfețelor de vânzare pentru folosirea eficientă a ecranelor, indiferent de diagonală și rezoluție.
  • Efectuare monetar, atât din Front-office cât şi din Back-office.
  • Fidelizare clienţi prin Carduri de fidelitate sau Carduri cadou (Gift Card-uri).
  • Bon în asteptare, pentru preluarea clientului următor cu punerea vânzării începute stand-by.
  • Interfaţă completă de retur produse. Se pot selecta doar anumite produse de pe bon pentru retur sau întreg bonul.
  • Pe imprimantele fiscale se pot tipări facturi sau alte bonuri nefiscale.
  • Conectare POS bancar (anumite modele Verifone si Ingenico)
  • Imprimare etichete de raft si etichete pentru produse în multiple formate.
  • Modul Prestashop pentru sincronizarea stocurilor si catalogului de produse cu magazinul online

Noi înțelegem importanța asistenței tehnice pentru un sistem de gestiune. De aceea suntem alături de dumneavoastră atunci cand aveți cea mai mare nevoie, oferind în prima lună de la instalare suport telefonic și prin internet nelimitat Gratuit. Ulterior puteți alege un contract de service avantajos, pentru liniștea funcționării magazinului fără întreruperi.

PREȚUL PROGRAMULUI SEDONA RETAIL INCLUDE:

  • O licenţă Front-Office plus o licenţă Back-Office
  • O licență Gratuită suplimentară de Back-Office. Astfel, administrarea se poate face de la un computer diferit, aflat în rețea locală sau prin internet.
  • Aplicație de rapoarte pentru Android și iOS.
  • Toate funcţionalităţile şi modulele: fidelizare clienţi, multiple interfeţe de vânzare, conectare la diverse echipamente (cu excepţia terminalului de inventariere si a pos-ului bancar – care sunt servicii extra), set complet de rapoarte.
  • Personalizări de documente (facturi, avize, NIR-uri) și formate de etichetă Gratuit în primele 30 de zile.
  • Instalare şi instruire prin internet şi telefon.
  • Asistenţă Gratuită telefonică 30 de zile de la instalare.

ECHIPAMENTE COMPATIBILE:

  • Majoritatea caselor de marcat.
  • Cantare cu conectare: Cas, Dibal, Digi, Microsif, Ohaus.
  • Cantare cu etichetare: Aclas, Acom, Bizerba, Cas, Digi, Dibal, Ishida,Magellan,Mattler Toledo, Vedia.
  • Imprimante de etichete: Zebra, Datecs, Datamax, Honeywell.
  • imprimante POS de departament: Aures, Birch, Bixonolon, Custom,Citizen, Datecs, Debbie, Epson, Sedona.
  • Terminale de inventariere cu Windows Mobile:Aures, Datalogic, Zebra, Honeywell, Pitech.
  • Display client: Aures, Birch, Debbie.
  • POS-uri bancare: Ingenico ICT220, Verifone V510.

Servicii incluse Program complet de gestiune – Sedona Retail

– Folosire gratuita 30 de zile

– Instalare si instruire remote

– Asistenta remote 30 de zile. Contracte de service disponibile optional pentru asistenta suplimentara.

– Import nomenclator de articole.

– Export date catre alte programe de contabilitate sau ERP in format standard. Optional, integrari personalizate cu Saga, Navision sau alte programe.

– Aplicatie de rapoarte pe mobil

– Integrare gratuita cu sisteme de plata si fidelizare: Netopia MobilPay, MasterPass, Vodafone Charge to Bill, M-Pesa, MoBuy

– Conectare diverse echipamente periferice precum cantar, cititor coduri, tableta cu rol de customer display, s.a.

– Personalizare rapoarte – gratuit in primele 30 de zile

– Personalizare documente (facturi, proforme, avize s.a.) – gratuit in primele 30 de zile

– Personalizare format etichete – gratuit in primele 30 de zile

– Design carduri de fidelitate