Ciel Gestiune Comerciala Profesional V7

Aplicatia CIEL Gestiune Comerciala Profesional V7 este solutia ideala pentru automatizarea activitatii comerciale, pentru managementul stocurilor de produse si al soldurilor clientilor, precum si pentru obtinerea raportarilor necesare in cadrul companiei.

Acopera integral documentele specifice in lucrul cu tertii (clienti, furnizori), comenzi, plati, incasari,contracte, declaratii vamale de import, facturi.

La Ciel Gestiune Comerciala Profesional V7 ai urmatoarele beneficii:

Pentru a te ajuta sa incepi cat mai usor sa lucrezi cu aplicatia, iti oferim mai multe optiuni de import:

  • al nomenclatoarelor din fisiere Excel si Text;
  • al stocului initial din fisiere Excel si Text;
  • al soldurilor initiale parteneri, trezorerie, deconturi;
  • al bazelor de date din versiunea anterioara “Ciel Gestiune Comerciala”.

Pentru rapiditatea si siguranta informatiilor introduse, ai la dispozitie:

  • preluarea datelor partenerilor in functie de CIF de pe MFinante;
  • verificarea partenerilor in Registrul operatorilor care aplica sistemul TVA la incasare;

Vei putea urmari si automatiza relatia si documentele cu partenerii tai prin:

  • discounturi procentuale si valorice care se pot aplica si automat, in functie de: intervalele de timp in care sunt activate, categorie partener, categorie produs, cantitate etc.
  • liste de preturi care se pot atasa partenerilor;
  • trimiterea automata de e-mailuri cu documentele emise existand posibilitatea editarii mesajului pentru fiecare partener;
  • trimiterea de SMS-uri cu datele documentelor emise;
  • accesarea documentelor din gridurile rapoartelor;
  • preluarea informatiilor dintr-un document in altul (comanda, proforma, aviz, factura);
  • urmarirea facturilor nesoldate;
  • urmarirea soldurilor partenerilor pe luni;
  • urmarirea soldurilor pe intervale de intarziere;
  • urmarirea incasarilor/platilor cu documentele inregistrate;
  • urmarirea documenelor preluate in alte documente si a cantitatilor ramase.

Vei avea in permanenta informatii detaliate asupra stocurilor prin:

  • evidenta si descarcarea in functie de loturi sau numere seriale;
  • corectia stocurilor faptice prin inventare si Procese verbale de constatare diferente;
  • evidenta in orice moment a:
  • stocurilor reale pe depozite;
  • stocuri pe loturi sau numere seriale;
  • stocurilor teoretice;
  • stocurilor reale raportate la cele minime;
  • optiunea de a lucra si cu stocuri negative pe documente si evidenta lor.

Vei lucra relaxat si eficient pentru ca ai la indemana:

  • un numar nelimitat de statii de lucru;
  • posibilitatea devalidarii sau stergerii documentelor;
  • repartizarea serviciilor sau a facturilor de transport in costurile produselor stocabile;
  • emiterea de bonuri fiscale si posibilitatea preluarii in facturi de vanzare;
  • lucrul cu gestiuni global valorice si generarea automata a Z-urilor;
  • afisarea schematica a legaturilor intre documente si posibilitatea navigarii pe ele;
  • crearea de campuri aditionale pentru documente/linii documente si nomenclatoare;
  • posiblitatea cautarii in lista fiecarui tip de document, dupa fiecare camp;
  • o pre-vizualizare a rapoartelor (tip grid) si exportul lor in Excel;
  • un numar nelimitat de grupe si centre de cost;
  • rapoarte privind vanzarile si profitul obtinut